2 april 2014

Challenge "EI"

Lieve mensen,
Een beetje laat want ik kon niet inloggen maar gelukkig is dat weer opgelost.
De opdracht van de vorige challenge bleek toch lastiger dan we dachten maar er zijn wel hele mooi creaties ingestuurd.
De stempel gaat naar Ellen Velzeboer
En de gastdesigner is geworden Monique.
Gefeliciteerd dames.

Omdat ik zo laat ben komt de Challenge in hetzelfde bericht.
Voor deze challenge hebben we het EI gekozen, Pasen valt midden in de maand maar ook een nestje met vogels en eitjes past wel in het voorjaar.
Het is wel de bedoeling dat het ei of eieren duidelijk aanwezig zijn.
Hieronder vast wat voorbeelden van het DT om jullie te inspireren.
Karin heeft papiermache- en piepschuim eieren bewerkt.

Astrid heeft Tilda in een ei verwerkt op een zakje eitjes
Anke heeft een kaart met uitgestanste eivormen, een hangend ei en eitjes op de achtergrond van het 3e blad.
Vera heeft een 'ei' van draad gemaakt.
Meestal als je een bol wil maken wordt hij eivormig maar hier werd het ei meer rond
Yvonne heeft een piepschuim ei 'geblingt'
Zelf heb ik een piepschuim ei bewerkt.
het hoeft niet 3d hier is nog een  'plat ' ei.
Hopelijk hebben jullie wat inspiratie gekregen en doen jullie weer allemaal mee.
Oeps de prijs: 
Een 3 dimensionale  mal om zelf mooie embelishments te maken met klei, Melt-It embossing poeder maar ze zijn ook veilig voor voedsel dus ook goed voor het gebruik bij cake en taart decoreren ( niet door elkaar met de klei)
Lieve groetjes Aya
De link wordt later ingevoegd net als de hyperlinks naar de sites.


13 opmerkingen:

  1. Hoi Aya, wat leuk dat ik gastdesigner ben geworden. En Ellen van harte gefeliciteerd!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames en wat zijn er weer een leuke voorbeelden gemaakt voor de nieuwe uitdaging, mooi!
    Fijne zonnige dag,
    liefs Hanny ,http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Aya en Karin, wat een prachtige creaties weer. Heel leuk dat de inzendingen deze maand zo divers zijn. Ik geniet er van. Groetjes en tot ziens op de Creabeurs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Vera, je bent zelf ook weer erg creatief geweest. En zoveel variatie in de creaties moet toch wel wat inspiratie opleveren toch?
      Groetjes, Karin

      Verwijderen
  4. Super leuk dat jullie mijn kaartje leuk vonden!
    groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke challenge weer, inspirerende voorbeelden.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, ik vind het geweldig om gastdesigner te zijn. Maar wat moet ik doen? En wanneer? Ik kan nergens een mail-adres vinden dus doe ik het even zo....
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeelden,maar ik kan mijn kaart niet plaatsen?
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie creatie,s ik wil mijn kaartje plaatsen maar er staat nog geen link groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve dames,
    Mijn excuses maar door samenloop van omstandig heden heb ik vandaag pas de link kunnen maken.
    Hopelijk willen jullie het nogmaals proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn kaart staat er inmiddels op.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooie dt creaties dames!
    Ik doe ook graag mee met mijn paas ei cone.
    Ik wens jullie hele gezellige paasdagen!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Aya. Wat vervelend dat je een ongeluk hebt gehad.. Hopelijk gaat het nu weer een beetje. Ik had vergeten mijn kaart te plaatsen. Maar ik zag nog dat de uitdaging nog loopt. Dus ik ben benieuwd wat je van deze kaart vindt Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen