6 mei 2014

Prijs winnaars "Ei"challenge

Lieve mensen,
Bedankt voor jullie lieve wensen, helaas werd ik de vrijdag voor Pasen weer aangereden, sommige mensen hebben alle geluk van de wereld. Voorlopig ben ik er nog zo'n 6 weken wel zoet mee.
Bedankt ook voor alle schitterende inzendingen, ondanks de vakanties.
Het is altijd weer moeilijk kiezen.
De random winnares van de mal is geworden : José


De gast designer is geworden Anncreatief


Dit ei was echt heel bijzonder met dat prachtige boekje erin.
Kunnen jullie contact opnemen met info@miekelotte.nl
Bedankt voor het meedoen allemaal.
Lieve groetjes Aya

5 opmerkingen:

  1. Wat erg voor je, amper bekomen van de schrik en nu weer opnieuw in de lappenmand. Heel veel sterkte en beterschap.
    Ook proficiat aan de winnaars met hun prachtige creaties.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat naar voor je ik wens je beterschap de winnaars van harte gefeliciteerd groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf dat ik als random winnares uit de bus gekomen ben, ik zal je mailen.
    Ann ook gefeliciteerd met je gast design schap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat een pech, heel veel beterschap Aya.
    Jose en Ann van harte gefeliciteerd.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aya heel veel beterschap,....en sterkte
    Ik zal je een mail sturen. En Jose jij ook van harte.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen