8 mei 2014

Challenge 22 "Vogels"

Lieve mensen,

Daar is dan eindelijk de nieuwe challenge.
Je kan je afvragen wat er eerst was de vogel of het ei maar wij hebben het ei al gehad dus komt nu......
de vogel.
Deze challenge is het de bedoeling om de Vogel(s) als hoofd thema te nemen, het draait in Mei om de vogels.
Vera heeft wegens drukte helaas afscheid genomen van het DT maar ze zal nog regelmatig meedoen op haar blog, blijf haar volgen voor schitterende creatief.
Vera bedankt voor je inzet!!
Hieronder volgen een aantal prachtige voorbeelden ter inspiratie:
Een prachtige kaart met op haar blog een mooie stap-voor-stap beschrijving hoe ze tot dit resultaat is gekomen.
Een schitterende kaart met vogels in alle soorten en maten.
Peter is ook weer van de partij met een lief vogel paar en tortel duifjes.
Een canvas met blauwe vogeltjes, geknipt, geplakt en gestempeld.
Hieronder de prijs.
De CS0863 deze is goed te gebruiken in de volgende challenge

Hopelijk hebben jullie inspiratie gekregen.
Bedankt voor jullie bezoekje en DOE MEE!!
Lieve groetjes Aya



18 opmerkingen:

  1. Tot hoe lang duurt deze challenge?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry dames,
    Ik kan niet inloggen bij Inlinkz, hopelijk kan Peter het morgen voor elkaar maken.
    De Challenge loopt tot en met vrijdag 31 Mei.

    Dora bedankt voor het compliment.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke challenge weer! Is de prijs veranderd naar een ander stempelset? Ik kan mijn kaartje nog niet plaatsen, daarom alvast de link. Aya zou jij hem als inlinks er is kunnen plaatsen? http://cardsbylies.blogspot.nl/2014/05/in-mei-leggen-alle-vogels-een-ei.html

    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge,ik kan mijn kaart ook niet plaatsen.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop wel dat ik mijn kaart later kan plaatsen.
    Ik zet hier alvast de link neer http://ria-mijnkaarten.blogspot.nl/2014/05/lente-in-mei-leggen-alle-vogels-een-ei.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. groetjes maartjemooie voorbeelden ik wil graag meedoen maar kan mijn kaartje niet plaatsen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve dames,

    De link is gereed, sorry voor de vertraging.
    De stempel is inderdaad een andere maar deze is ook erg leuk vind ik zelf.
    Volgende week ben ik een midweek er tussen uit.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enige opdracht Aya, mooie uitwerkingen. Graag had ik meegedaan, maar ik wist het onderwerp van de challenge niet.
    Als je weer energie hebt, wil je mij dan de volgende challenge doorgeven.
    Liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb mijn kaart er bij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Aya. Wat een leuke uitdaging in deze maand. IK heb de kaart van mijn moeder Martje zojuist geplaatst. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Aya, we zijn in de meivakantie zowaar naar Turkije geweest vandaar dat ik wat laat reageer. Dank je voor het compliment, ik mail je snel weer. Liefs Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aya, ik heb al een paar mailtjes gestuurd naar het adres wat je opgegeven hebt maar ik heb nog niets gehoord, zijn ze wel aangekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Aya. IK heb zojuist mijn eigen kaart geplaatst. Het is zo leuk om met vogels te werken op een kaart. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Per toeval op dit blog gekomen. Wat een mooie voorbeelden, en wat een leuke challenge! Ik kom gauw terug om een gokje te wagen...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaartjes staan er al. Ik heb ook net eentje gemaakt en erbij gezet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke opdracht en prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!! Dank jullie wel voor de inspiratie!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie dt voorbeelden dames!
    In mei worden er niet alleen vogeltjes geboren maar bij ons bv ook een lief klein buurmeisje.
    Ik doe graag mee met mijn creatie, boven op mijn doosje zit een vogeltje.
    Groetjes en een fijne week
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen