22 juli 2014

Challenge "Zomer Boeket"

Lieve mensen,
Wat een schitterende kaarten zijn er weer gemaakt.
De Vrouw heeft tot veel inspiratie geleid.
De winnares van deze ronde is Lenie
Gefeliciteerd!

De volgende Challenge loopt i.v.m. de vakantie tot en met 29 Augustus !!
Voldoende tijd om nog mee te kunnen doen.
Het thema is bedacht door Yvonne en is 
"Zomer Boeket"
Hier onder vast 3 voorbeelden er zullen in de weken tot de sluitings datum meerdere volgen.
Zij heeft een spinnerkaart gemaakt, voor meerdere foto's even een kijkje op haar blog nemen.
Daar staan nu ook een super reeks werkjes echt de moeite van een bezoekje waard.

Zij heeft een foto van een zomer boeket, geplukt door haar jongste zoon, in een scrapkaart verwerkt.

Hier zijn cardboard bloemen verwerkt op een stempel van een schaal.

De prijs voor deze challenge is:
Een set van 4 embossingfolders van Sizzix met bloemen en planten motieven.
Hopelijk doen jullie weer mee!!

Lieve groetjes Aya





11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Lenie.
    DT het zijn mooie voorbeeld kaarten.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Lenie, en geweldige mooie voorbeelden zijn er gemaakt.
    Ik doe graag weer mee met de challenge, leuk!
    Een boeket in een kopje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps ik zie dat de link er nog niet bij staat, ik hou het in de gaten, zodra ik hem zie staan plaats ik hem wel. ;-)
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  3. oh wat ontzettend leuk zeg dat ik heb gewonnen.
    Helemaal verrast en echt super leuk.
    Bedankt en groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ps waar kan ik mail adres vinden om te reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Lenie wat een mooie layout!
    Prachtige voorbeeldkaarten dames met super veel bloemen erg mooi!
    Op mijn ingezonden creatie geen bloemen maar wel een tuinman die heel erg goed voor de bloemen en planten zorgt namelijk mijn oom.
    Hij heeft een prachtige tuin vol bloemen en voor hem maakte ik deze doos- kaart.
    Fijne week en/ of vakantie allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat Lenie mooie layout!
    Prachtige dt creaties dames met lekker veel fleurige bloemen!
    Ik doe graag mee met een doos-kaart die ik gemaakt heb voor mijn oom die z'n prachtige bloementuin onderhoud.
    Fijne week en / of vakantie allemaal
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeelden .
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie creaties en leuke challenge, mijn kaart staat erbij :)

    gr ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. %spinfolderdelete -C:\GSA\data\content\comment%

    Look into my blog ... scarpe hogan

    BeantwoordenVerwijderen